Merekonteinerite ostmiseks või rentimiseks saatke päring meie kataloogi kaudu.
Konteinerveod on mitmesuguste veoste kohaletoimetamise säästlik variant. Merekonteineritesse ei sattu tolmu, niiskust, sademeid, need on kaitstud mehaaniliste kahjustuste eest. Peamised karakteristikud on reguleeritud rahvusvahelise standardiga ISO 668.
Merekonteinereid toodetakse lehtterasest, komposiitmaterjalidest. Standardiseeritud seadmed on mõeldud mitmekordseks kasutuseks. Peale- ja mahalaadimine toimub eritehnika abil. Üleminek mereveolt raudtee- või autoveole toimub ilma ümberlaadimiseta, mis optimeerib veokulusid.
Merekonteinerite liigid
Tootjad lasevad välja mitmesuguse pikkusega konteinereid:
● kümme (1DX, 1D);
● kakskümmend (1CC, 1CX, 1C);
● kolmkümmend (1B, 1BBB, 1BB);
● nelikümmend jalga (1AX, 1A, 1AA, 1AAA).
Nelja liiki mudeli pikkus on kasvavalt 2991, 6058, 9125, 12192 mm. Unifitseeritud laius on 2438 mm ja kõrgus 2591 mm. Veoste paigutamise optimaalsete variantide arvutamiseks kasutatakse baasüksusena kahekümne jala pikkust konteinerit. Neljakümne jala pikkune võtab kaks ja kümne jala pikkune pool sellest mahust.
Standardse konteineri põhiotstarve on üld- ja koondveoste vedu, need ei nõua ventilatsiooni, eritemperatuurirežiimide järgimist. Kahekümne jala pikkuste mudelite maksimaalne kandevõime ei ületa 22 tonni, neljakümne jala pikkuste oma 26.5 tonni.
Merekonteinerite markeering
Klassifitseerimiseks kasutatakse standardit ISO 6346. Modifikatsioone tähistatakse kahe ladina tähega.
DC on universaalsete kahekümne jala ja neljakümne jala pikkuste mudelite seeria. Spetsifikatsioon HTC tähistab tugevdatud konstruktsiooni raskeveoste jaoks. HC-toodete kõrgus erineb standardsest ja on võrdne 2700 mm. 2420-2450 mm-ni suurendatud PW-seeria laius on mõeldud euroaluste paigutamiseks kahes reas.
Eemaldatava kattega tooted on markeeritud indeksitega OT ja TU. Sellisesse merekonteinerisse laaditakse suuregabariidilisi kõrgeid veoseid, mis ei mahu uksest läbi. HT-mudelitel on eemaldatav lehtmetallist ülaosa.
Selliste veoste transportimiseks, mis nõuavad temperatuurirežiimi järgimist, on ette nähtud seeria RT,RE ja RS külmutuskonteinerid. Energiat saadakse külmutusseadmetesse sisseehitatud generaatorist või laevalt. Võimalike temperatuuride vahemik on -25 – +25 kraadi.
Vedelaid veoseid transporditakse paakkonteineritega TC. Spetsialiseeritud mahutitesse valatakse toiduvedelikke, näiteks õlid, mahlad, keemilised ained, naftasaadused. Polümeersed ühekordselt kasutatavad elastsed paagid paigaldatakse kahekümne jala pikkustesse konteineritesse. Selliste moodulite puhul saab vedelikke kiiresti sisse ja välja pumbata.
Avatud FR-platvormidel on ainult otsaseinad. Ventileeritavad mudelid on tähistatud indeksitega VT, TC. Puisteveoste mahutitel BU, BC on täitmiseks ja mahalaadimiseks avad. SN-seeriad on mõeldud kariloomade, lindude ja eluskala vedamiseks. Paakkonteinerid IMO on mõeldud vedelate ja gaasiliste toodete veoks.
Kasutamise variandid
Konteinerite peamine otstarve on veoste hoiustamine. Peale selle on merekonteiner universaalne moodul, mida saab ümber kujundada
● olmeruumiks;
● laoks;
● generaatoriruumiks;
● saunaks;
● alajaamaks;
● sanitaarplokiks;
● mobiilseks kontoriks;
● laboriks.
Selliste rajatiste peamised eelised on vastuvõetav maksumus, tugevus, vastupidavus. Vajaduse korral saab valmis mooduli transportida teise kohta. Piisavalt suur pindala võimaldab ruumi jaotada eraldi tsoonideks. Ümberkujundamise käigus muudetakse välist ja sisemist geomeetriat, lõigatakse sisse avad, paigaldatakse aknad, uksed, insenerikommunikatsioonid.
Spetsialiseeritud mooduleid kasutatakse laialdaselt ehituses, geoloogias, naftatootmises, põllumajanduses. See on populaarne võimalus ajutiste elamute ehitamiseks raskesti ligipääsetavatesse piirkondadesse. Vahel tehakse mitmest merekonteinerist suvilakomplekte formaadis maja-saun-ladu-garaaž.
Veomoodused
Merevedu on odavaim variant. See moodus valitakse mandritevaheliste vedude jaoks, suurte veoste saatmiseks pika vahemaa taha.
Lisaks meretranspordile kasutatakse kaubakonteinerite transportimiseks konteinerilaevu, spetsiaalse seeria raudteevaguneid.
Üldiselt toimetatakse moodulid laadimiskohta paar päeva enne laeva, eritehnika või rongi väljumist. Tooteid sorteeritakse kaalu, otstarbe, ohtlikkuse, statsionaarsete generaatoritega ühendamise vajaduse järgi. Veosed paigutatakse spetsiaalsetele platvormidele. Liikumise jälgimiseks kasutatakse GPS- ja GLONASS-süsteeme.
Merekonteinerite müük
Optimaalse variandi valimisel tuleb arvestada otstarvet, gabariite, kasulikku mahtu, maksumust, konstruktsiooni iseärasusi. Turul on mitmesuguseid uusi ja kasutatud tooteid.
Kategooria „uus“ hõlmab kõiki konteinereid, mida on kasutatud maksimaalselt üks kord. Selliste kaupade metalli geomeetria ja seisukord vastavad tehase parameetritele vähemalt 95%. Mitu korda kasutatud moodulid on 20-50% odavamad. Ebatüüpilised ja defitsiitsed konteinerid võivad maksta palju rohkem kui ostjate seas nõutavad seeriad.